Masz doświadczenie w marketingu B2B? Pracował_ś już ze branżą produkcyjną? Idealnie!
Może kilka słów o nas, żeby ułatwić sprawę. Jesteśmy firmą, która stworzyła systemy do zarządzania produkcja i magazynem od Optimakers. Oprogramowanie to służyć ma nie tylko zarządzaniu wszystkimi procesami w jednym miejscu, ale przede wszystkim ma pomóc zoptymalizować czas pracy, a także zredukować koszty. To pozwala zachować w portfelach naszych klientów pokaźne sumki.
Poszukujemy osoby, która pomoże w opiece nad brandem Optimakers, zadba o dostarczanie leadów, egzekwowanie wykonania strategii marketingowej.
Skoro już wiesz coś o nas, to czas, żeby wyłożyć karty na stół.
Co musisz potrafić?
Koniecznie
- Masz doświadczenie w marketingu B2B
- Lubisz porządek, procesy, procedury
- Cechuje Cię systematyczność, dokładność i poddawanie w wątpliwość wszystkiego, na co nie ma danych 😉
- Bierzesz odpowiedzialność za wynik
- Trzymasz się wyznaczonej strategii, ale wprowadzasz modyfikacje w działaniach, nie po to by dopasować się do tabelek i KPI, tylko, żeby dać wartość
- Lubisz i umiesz pracować zdalnie
- Liczą się dla Ciebie twarde fakty i liczby, ale masz w sobie odrobinę empatii i zrozumienia
- Musisz potwierdzić swoje sukcesy marketingowe
Dodatkowe atuty, którymi zyskujesz punkty to:
- Masz doświadczenie w obsłudze leada
- Nie przerażają Cię arkusze w Google 🙂
- Lubisz monitorować trendy na rynku
Co dajemy?
No dobra. Wymagamy i wymagamy, ale co z tego wszystkiego możesz mieć?
- Dużo, dużo, dużo samodzielności
- Super zespół do współpracy
- Przynajmniej kilka miesięcy wsparcia Marty we wprowadzeniu Ciebie na to stanowisko i przekazanie swojego “dziecka” jakim jest cały marketing Optimakers
- Warunek konieczny dla nas to forma współpracy B2B. Widełki przewidziane na tym stanowisku to 5.000-9.000 zł (+ewentualny VAT)..
- Budżet rozwojowy i benefitowy odnawiany co roku.
Rekrutacja na to stanowisko została zakończona!
Jeżeli chcesz dołączyć do zespołu Optimakers to napisz do nas na rekrutacja@optimakers.pl