Asystent/ka Zarządu

Poszukujemy zorganizowanej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Asystenta/-ki Zarządu Optimakers


Kilka słów o nas, żeby ułatwić sprawę. Jesteśmy firmą, która stworzyła systemy do zarządzania produkcja i magazynem od Optimakers. Oprogramowanie to służyć ma nie tylko zarządzaniu wszystkimi procesami w jednym miejscu, ale przede wszystkim ma pomóc zoptymalizować czas pracy, a także zredukować koszty. To pozwala zachować w portfelach naszych klientów pokaźne sumki.


Skoro już wiesz coś o nas, to czas, żeby wyłożyć karty na stół.


Poszukujemy osoby, która przejmie opiekę nad sprawami administracyjnymi, kadrowo-księgowymi, a także będzie osobą odpowiedzialną za wszystkie działania, które można nazwać organizacyjnymi.
Będziesz ściśle współpracować z Karolem (Prezesem).


Będzie Ci u nas dobrze jeżeli…

  • Cenisz sobie luźną atmosferę, ale cechuje Cię obowiązkowość i poczucie odpowiedzialności.
  • Lubisz ludzi. Wtedy nie dość, że przyjemniej się pracuje, to jeszcze jesteś w stanie szybciej się dogadać.
  • Lubisz udzielać konstruktywnego feedbacku. Każda opinia jest u nas mile widziana – szczególnie ta krytyczna. Lubimy się uczyć oraz chętnie testujemy nowe rozwiązania.
  • Myślisz o rozwiązaniu, a nie problemie. Nie boisz się przyjmowania obszarów odpowiedzialności, a nie tylko liczysz na zlecanie zadań. Chcemy by nasza współpraca polegała na wzajemnym zaufaniu,

Oczekujemy, że… 

  • Lubisz porządek, procesy, procedury
  • Cechuje Cię systematyczność, dokładność i spostrzegawczość
  • Bierzesz odpowiedzialność za wynik
  • Lubisz i umiesz pracować zdalnie
  • Nie przeraża Cię arkusz Google

Jakie będą Twoje zadania?

  • stały kontakt ze wszystkimi działami w firmie (zarząd, HR, marketing, sprzedaż, wdrożenia)
  • kontakt z księgowością
  • rozliczanie miesiąca (porządkowanie faktur, tworzenie zestawień)
  • wprowadzenie przelewów do banku
  • pomoc przy rekrutacjach
  • rezerwacja noclegów dla pracowników
  • zamówienia szkoleń, biletów, książek, bonów podarunkowych
  • wpisywanie urlopów (prawa w kalendarzu Google)
  • uzupełnianie tabel, wykresów, przygotowywanie zestawień
  • pilnowanie terminów
  • rozliczanie Klientów na podstawie informacji zebranych od pracowników firmy
  • załatwianie wszelkich spraw związanych z funkcjonowaniem firmy


Nie wiesz, czy sobie poradzisz? Nie przejmuj się! Nie jest wymagane wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty ds. administracji. Wszystkiego możesz się nauczyć. Przejdziesz szkolenie, poznasz procesy i procedury. 


Co oferujemy?


No dobra. Wymagamy i wymagamy, ale co z tego wszystkiego możesz mieć?

  • Stałe wynagrodzenie co miesiąc na Twoim koncie (bez opóźnień) w widełkach 3.000-4.000 zł netto w zależności od doświadczenia. 
  • Preferujemy rozliczenie na podstawie umowy B2B, bo… (o tym opowiemy Ci na rozmowie 😉 )
  • Pracę zdalną ale okazjonalnie misje specjalne na terenie Bydgoszczy 😉
  • Oczywiście narzędzia potrzebne do pracy, takie jak telefon, komputer czy słuchawki.. Powiedz czego potrzebujesz, a Cię wyposażymy!
  • Budżet benefitowy, byś sam zdecydował_a co będzie Cię cieszyć.
  • Budżet edukacyjny, by rozwijać się bez przeszkód.
  • Spotkania na zjazdach integracyjnych (w różnych miejscach w Polsce) oraz imprezach firmowych.


Jak będzie wyglądać rekrutacja?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy.

  • W ciągu kilku dni otrzymasz informację zwrotną czy zapraszamy Cię do kolejnego etapu czy nie będziemy dłużej rozważać Twojej kandydatury. KAŻDA aplikacja otrzyma odpowiedź.
  • Wybrane osoby zaprosimy do wykonania wstępnego zadania rekrutacyjnego.
  • 5-7 osób zaprosimy na spotkania 1:1 z zespołem.
  • Na tym etapie będziemy w stanie podjąć decyzję czy mamy już wybraną osobę idealną czy przeprowadzimy dodatkowy etap kwalifikacji.
  • Całą rekrutację chcemy zamknąć do końca stycznia.

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Wypełnij formularz i zgłoś swoją kandydaturę na to stanowisko!