Asystent/ka Zarządu
Poszukujemy zorganizowanej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Asystenta/-ki Zarządu Optimakers
Kilka słów o nas, żeby ułatwić sprawę. Jesteśmy firmą, która stworzyła systemy do zarządzania produkcja i magazynem od Optimakers. Oprogramowanie to służyć ma nie tylko zarządzaniu wszystkimi procesami w jednym miejscu, ale przede wszystkim ma pomóc zoptymalizować czas pracy, a także zredukować koszty. To pozwala zachować w portfelach naszych klientów pokaźne sumki.
Skoro już wiesz coś o nas, to czas, żeby wyłożyć karty na stół.
Poszukujemy osoby, która przejmie opiekę nad sprawami administracyjnymi, kadrowo-księgowymi, a także będzie osobą odpowiedzialną za wszystkie działania, które można nazwać organizacyjnymi.
Będziesz ściśle współpracować z Karolem (Prezesem).
Będzie Ci u nas dobrze jeżeli…
- Cenisz sobie luźną atmosferę, ale cechuje Cię obowiązkowość i poczucie odpowiedzialności.
- Lubisz ludzi. Wtedy nie dość, że przyjemniej się pracuje, to jeszcze jesteś w stanie szybciej się dogadać.
- Lubisz udzielać konstruktywnego feedbacku. Każda opinia jest u nas mile widziana – szczególnie ta krytyczna. Lubimy się uczyć oraz chętnie testujemy nowe rozwiązania.
- Myślisz o rozwiązaniu, a nie problemie. Nie boisz się przyjmowania obszarów odpowiedzialności, a nie tylko liczysz na zlecanie zadań. Chcemy by nasza współpraca polegała na wzajemnym zaufaniu,
Oczekujemy, że…
- Lubisz porządek, procesy, procedury
- Cechuje Cię systematyczność, dokładność i spostrzegawczość
- Bierzesz odpowiedzialność za wynik
- Lubisz i umiesz pracować zdalnie
- Nie przeraża Cię arkusz Google
Jakie będą Twoje zadania?
- stały kontakt ze wszystkimi działami w firmie (zarząd, HR, marketing, sprzedaż, wdrożenia)
- kontakt z księgowością
- rozliczanie miesiąca (porządkowanie faktur, tworzenie zestawień)
- wprowadzenie przelewów do banku
- pomoc przy rekrutacjach
- rezerwacja noclegów dla pracowników
- zamówienia szkoleń, biletów, książek, bonów podarunkowych
- wpisywanie urlopów (prawa w kalendarzu Google)
- uzupełnianie tabel, wykresów, przygotowywanie zestawień
- pilnowanie terminów
- rozliczanie Klientów na podstawie informacji zebranych od pracowników firmy
- załatwianie wszelkich spraw związanych z funkcjonowaniem firmy
Nie wiesz, czy sobie poradzisz? Nie przejmuj się! Nie jest wymagane wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty ds. administracji. Wszystkiego możesz się nauczyć. Przejdziesz szkolenie, poznasz procesy i procedury.
Co oferujemy?
No dobra. Wymagamy i wymagamy, ale co z tego wszystkiego możesz mieć?
- Stałe wynagrodzenie co miesiąc na Twoim koncie (bez opóźnień) w widełkach 3.000-4.000 zł netto w zależności od doświadczenia.
- Preferujemy rozliczenie na podstawie umowy B2B, bo… (o tym opowiemy Ci na rozmowie 😉 )
- Pracę zdalną ale okazjonalnie misje specjalne na terenie Bydgoszczy 😉
- Oczywiście narzędzia potrzebne do pracy, takie jak telefon, komputer czy słuchawki.. Powiedz czego potrzebujesz, a Cię wyposażymy!
- Budżet benefitowy, byś sam zdecydował_a co będzie Cię cieszyć.
- Budżet edukacyjny, by rozwijać się bez przeszkód.
- Spotkania na zjazdach integracyjnych (w różnych miejscach w Polsce) oraz imprezach firmowych.
Jak będzie wyglądać rekrutacja?
Wypełnij formularz zgłoszeniowy.
- W ciągu kilku dni otrzymasz informację zwrotną czy zapraszamy Cię do kolejnego etapu czy nie będziemy dłużej rozważać Twojej kandydatury. KAŻDA aplikacja otrzyma odpowiedź.
- Wybrane osoby zaprosimy do wykonania wstępnego zadania rekrutacyjnego.
- 5-7 osób zaprosimy na spotkania 1:1 z zespołem.
- Na tym etapie będziemy w stanie podjąć decyzję czy mamy już wybraną osobę idealną czy przeprowadzimy dodatkowy etap kwalifikacji.
- Całą rekrutację chcemy zamknąć do końca stycznia.
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Wypełnij formularz i zgłoś swoją kandydaturę na to stanowisko!