Trochę nas się już zebrało w zespole Optimakers a wciąż się rozrastamy!
Do zespołu Michała, potrzebujemy kolejnego rzutkiego konsultanta do wdrożeń systemu OptiMES. Osoby, która nie boi się wyzwań i chce pracować zarówno stacjonarnie (home office lub u nas w biurze w Bydgoszczy) jak i w terenie bezpośrednio u Klientów.

Będzie Ci u nas dobrze jeżeli…

  • Posiadasz już jakieś doświadczenie w obszarze wdrożeń oprogramowania do zarządzania produkcją, magazynem, planowania produkcji itp. (koniecznie sprawdź czym się zajmujemy).
  • Jesteś połączeniem mini-technicznego geeka z zacięciem w relacjach ludzkich. Będziesz w mig rozpoznawać potrzeby klientów wdrażając nasze rozwiązania, a przy tym nie są Ci obce terminy: HTML, Lean Management, SQL,
  • Lubisz testować i udzielać konstruktywnego feedbacku na temat funkcjonalności oprogramowania. Każda opinia mile widziana – szczególnie ta krytyczna. Lubimy się uczyć oraz chętnie testujemy nowe rozwiązania.
  • Dokumentacja techniczna nie budzi w Tobie chęci zabijania! Nawet fajnie, gdybyś ją lubił. 
  • Lubisz ludzi. Wtedy nie dość, że przyjemniej się pracuje, to jeszcze jesteś w stanie zaspokoić potrzeby odbiorców naszych usług. Praca wdrożeniowca OptiMES to połączenie pracy zza laptopa, z telefonem przy uchu oraz wyjazdów. Oczywiście nie wszystko na raz. Nie wierzymy w aż taki multitasking! 
  • Myślisz o rozwiązaniu, a nie problemie. Nie boisz się przyjmowania obszarów odpowiedzialności, a nie tylko liczysz na zlecanie zadań. Chcemy by nasza współpraca polegała na wzajemnym zaufaniu do swojego profesjonalizmu.
  • Lubisz działać bezpośrednio na terenie Klienta i jesteś gotowy do częstych wyjazdów służbowych – również kilkudniowych. Prawo jazdy to oczywiście must-have! 

Czym będziesz się zajmować?

Ba, pewnie, że wdrożeniami! 

A konkretniej będziesz:

  • Analizować potrzeby klientów, definiować rozwiązania, przygotowywać analizy przedwdrożeniowe, tworzyć specyfikacje i opracowywać dokumentację w ścisłej współpracy z Klientem.
  • Konfigurować oprogramowanie, testować wdrożone rozwiązania i mieć stały nadzór nad poprawnością działania systemu.
  • Szkolić użytkowników końcowych i wspierać ich w korzystaniu z systemu. Czy to będzie rozmowa telefoniczna, spotkania online czy stacjonarne zależy od Ciebie i potrzeb Klientów.
  • Aktywnie rozwijać i budować markę OptiMES i swoją markę osobistą jako eksperta. Zaprosimy Cię do prowadzenia webinarów, szkoleń, udzielania komentarzy do pism i blogów branżowych. Fejm i chwała czekają! 
  • Mieć realny wpływ na rozwój produktu OptiMES. U nas każdy głos ma znaczenie. Developer, handlowiec, prezes czy Ty – każda osoba z drużyny może mieć wkład w dalszy rozwój OptiMESa. Na Ciebie liczymy szczególnie, ponieważ będziesz mieć bliski kontakt z Klientami podczas wdrożeń. Chcemy być najlepsi na rynku i w 100% spełniać oczekiwania naszych Partnerów. Mamy nadzieję, że nam w tym pomożesz! 

Co oferujemy?

  • Stałe wynagrodzenie co miesiąc na Twoim koncie (bez opóźnień 🙂 ) oraz dodatkowy transparentny system prowizyjny. Wierzymy, że obu stronom współpracy zależy na dowożeniu wyników, które nie są z kosmosu i nie rosną magicznie co miesiąc.

  •  Możesz wybrać czy chcesz z nami współpracować na umowę o pracę czy B2B. Swoboda i elastyczność – to dla nas się liczy!
  • Pracę zdalną z zacisza domowego biura lub stacjonarną w naszym biurze w Bydgoszczy. Uprzedzamy, pracujemy w większości zdalnie, a w biurze nie mamy owocowych czwartków, ale biurko obok Prezesa jest wolne 😉

  • Oczywiście – telefon, komputer i samochód. Nie byle były, ale komfortowe i użyteczne.

  • Same przyjemności, nazwane szumnie benefitami, ale u nas to po prostu czasoumilacze. Spotykamy się na zjazdach integracyjnych (w różnych miejscach w Polsce) oraz imprezach firmowych. Od jakiegoś czasu testujemy także swoją zawziętość i sprawdzamy kto z nas najdłużej będzie korzystać z karty Multisport

To jak?
Dołączasz do zespołu OptiMES?