Szef działu sprzedaży

Potrzebny nam szef działu sprzedaży!

Jesteś sprzedawcą z wieloletnim doświadczeniem? Pracowałeś z niejednym zespołem i z niejednego pieca chleb jadłeś? Jeżeli masz za sobą doświadczenie w sprzedaży, szukasz nowych wyzwań, chcesz budować i rozwijać siebie, a także ludzi z którymi pracujesz to doskonale trafiłeś!

Może kilka słów o nas, żebyś nie musiała lub musiał za dużo szukać. Jesteśmy firmą, która stworzyła oprogramowanie do zarządzania produkcja i magazynem OptiMES. Oprogramowanie to służyć ma nie tylko zarządzaniu wszystkimi procesami w jednym miejscu, ale przede wszystkim ma pomóc zoptymalizować czas pracy, a także zredukować koszty. To pozwala zachować w portfelach naszych klientów pokaźne sumki. Wszystkie nasze funkcjonalności zobaczysz oczywiście na naszej stronie.

Skoro już wiesz coś o nas, to czas, żeby wyłożyć karty na stół.

Co musisz potrafić?

Doświadczenie musi być. W końcu masz zostać szefem działu sprzedaży!

Must have – Twoje miękkie umiejętności:

  • Masz doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży (najchętniej branży produkcyjnej, IT).
  • Lubisz porządek, ale nie na biurku. Chodzi o procesy, które tworzysz – mają być poukładane, spisane i bez chaosu.
  • Jesteś typem “hunter”. Wchodzisz, sprawdzasz co jest, co działa, a co nie i zmieniasz. Nie pielęgnujesz statusu quo (farmer). Chcesz zbudować machinę sprzedażową, a nie ręcznie obsługiwać każdą sprawę.
  • Podejmiesz się pracy zdalnej – zespół jest rozproszony po całej Polsce.
  • Rozumiesz zagadnienia SEO, flow leadów ze strony itp.
  • Liczą się dla Ciebie twarde fakty i liczby, ale masz w sobie odrobinę empatii i zrozumienia ludzi.
  • Musisz potwierdzić swoje sukcesy sprzedażowe.
  • Jesteś rzemieślnikiem, kujesz, dłubiesz ale w efekcie otrzymujesz to, co chcesz.

Must have z twardych umiejętności:

  • Potrafisz zaplanować i skutecznie realizować strategię rozwoju firmy na konkurencyjnym rynku.
  • Bierzesz odpowiedzialność za wynik finansowy.
  • Potrafisz rekrutować handlowców – potrafisz zbudować własny zespół.
  • Umiesz stworzyć proces sprzedażowy dla zespołu dzieląc zakres zadań, jeden zdobywa klienta, drugi kwalifikuje, trzeci robi prezentacje, a czwarty pomaga.
  • O to nie pytamy, ale umiesz tworzyć arkusze w Google? 🙂
  • Stworzysz prezentacje i procesy handlowe, a także przeszkolisz handlowców, a także rozliczysz z efektów.
  • Masz dwuletnie doświadczenie w B2B.
  • Monitorujesz (albo szybko nadrobisz) konkurencje i trendy na rynku.
  • Będziesz nadzorował handlowców i raportował do Zarządu.

A przy okazji….

  • Masz doświadczenie z rozbudowanym CRM jak HubSpot.
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży licencji i usług (godziny projektowe i opieki).
  • Posiadasz szkolenia Customer Centric Selling, Quest Change Managers, Sandler i inne z metodyk sprzedażowych.

Co dajemy?

No dobra. Wymagamy i wymagamy, ale co z tego wszystkiego możesz mieć?

  • Ile możesz u nas zarobić? Wszystko też zależy od Twoich umiejętności. Możemy zacząć rozmowy od (tu podaj swoją kwotę…) złotych podstawy. Plus do tego drugie tyle premii, przy dobrych efektach. Albo i więcej.
  • Warunek konieczny dla nas to forma współpracy B2B.
  • Trasy do klientów będziemy rozliczać w ramach kilometrów, a jak będziesz dużo jeździć to i leasing się znajdzie.
  • A jak coś Ty sprzedasz? To jeszcze więcej premii sobie naliczysz!
  • Budżet rozwojowy i benefitowy co roku.
  • Sprzęt potrzebny do pracy – rzecz jasna.

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Wypełnij formularz i zgłoś swoją kandydaturę na to stanowisko!