Potrzebny nam szef działu sprzedaży!
Jesteś sprzedawcą z wieloletnim doświadczeniem? Pracowałeś z niejednym zespołem i z niejednego pieca chleb jadłeś? Jeżeli masz za sobą doświadczenie w sprzedaży, szukasz nowych wyzwań, chcesz budować i rozwijać siebie, a także ludzi z którymi pracujesz to doskonale trafiłeś!
Może kilka słów o nas, żebyś nie musiała lub musiał za dużo szukać. Jesteśmy firmą, która stworzyła oprogramowanie do zarządzania produkcja i magazynem OptiMES. Oprogramowanie to służyć ma nie tylko zarządzaniu wszystkimi procesami w jednym miejscu, ale przede wszystkim ma pomóc zoptymalizować czas pracy, a także zredukować koszty. To pozwala zachować w portfelach naszych klientów pokaźne sumki. Wszystkie nasze funkcjonalności zobaczysz oczywiście na naszej stronie.
Skoro już wiesz coś o nas, to czas, żeby wyłożyć karty na stół.
Co musisz potrafić?
Doświadczenie musi być. W końcu masz zostać szefem działu sprzedaży!
Must have – Twoje miękkie umiejętności:
- Masz doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży (najchętniej branży produkcyjnej, IT).
- Lubisz porządek, ale nie na biurku. Chodzi o procesy, które tworzysz – mają być poukładane, spisane i bez chaosu.
- Jesteś typem “hunter”. Wchodzisz, sprawdzasz co jest, co działa, a co nie i zmieniasz. Nie pielęgnujesz statusu quo (farmer). Chcesz zbudować machinę sprzedażową, a nie ręcznie obsługiwać każdą sprawę.
- Podejmiesz się pracy zdalnej – zespół jest rozproszony po całej Polsce.
- Rozumiesz zagadnienia SEO, flow leadów ze strony itp.
- Liczą się dla Ciebie twarde fakty i liczby, ale masz w sobie odrobinę empatii i zrozumienia ludzi.
- Musisz potwierdzić swoje sukcesy sprzedażowe.
- Jesteś rzemieślnikiem, kujesz, dłubiesz ale w efekcie otrzymujesz to, co chcesz.
Must have z twardych umiejętności:
- Potrafisz zaplanować i skutecznie realizować strategię rozwoju firmy na konkurencyjnym rynku.
- Bierzesz odpowiedzialność za wynik finansowy.
- Potrafisz rekrutować handlowców – potrafisz zbudować własny zespół.
- Umiesz stworzyć proces sprzedażowy dla zespołu dzieląc zakres zadań, jeden zdobywa klienta, drugi kwalifikuje, trzeci robi prezentacje, a czwarty pomaga.
- O to nie pytamy, ale umiesz tworzyć arkusze w Google? 🙂
- Stworzysz prezentacje i procesy handlowe, a także przeszkolisz handlowców, a także rozliczysz z efektów.
- Masz dwuletnie doświadczenie w B2B.
- Monitorujesz (albo szybko nadrobisz) konkurencje i trendy na rynku.
- Będziesz nadzorował handlowców i raportował do Zarządu.
A przy okazji….
- Masz doświadczenie z rozbudowanym CRM jak HubSpot.
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży licencji i usług (godziny projektowe i opieki).
- Posiadasz szkolenia Customer Centric Selling, Quest Change Managers, Sandler i inne z metodyk sprzedażowych.
Co dajemy?
No dobra. Wymagamy i wymagamy, ale co z tego wszystkiego możesz mieć?
- Ile możesz u nas zarobić? Wszystko też zależy od Twoich umiejętności. Możemy zacząć rozmowy od (tu podaj swoją kwotę…) złotych podstawy. Plus do tego drugie tyle premii, przy dobrych efektach. Albo i więcej.
- Warunek konieczny dla nas to forma współpracy B2B.
- Trasy do klientów będziemy rozliczać w ramach kilometrów, a jak będziesz dużo jeździć to i leasing się znajdzie.
- A jak coś Ty sprzedasz? To jeszcze więcej premii sobie naliczysz!
- Budżet rozwojowy i benefitowy co roku.
- Sprzęt potrzebny do pracy – rzecz jasna.
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Wypełnij formularz i zgłoś swoją kandydaturę na to stanowisko!