Funkcje systemu CRM

Baza klientów to jedno, a kontrakty to drugie. W OptiCRM możesz połączyć te dwie części w jedno. Oznacza to, że w jednym miejscu budujesz relacje z klientem, a także dbasz o przychody. Łącząc moduł CRM z innym, możesz także w dowolnym momencie sprawdzić stan produkcji zamówienia dla Twojego klienta. Możesz także wykonywać automatyczne kalkulacje, gdyby klient chciał zmienić ofertę lub zwiększyć ilość zamówienia.

1. Twoi pracownicy zaraportują obecny stan. 2. Otrzymacie przypomnienia o spotkaniach, mailach i innych ważnych terminach. 3.  Prześledzicie historię relacji z Klientami. 4.  Możecie połączyć te dane z innymi systemami dostępnymi w Optimakers 5.  Zintegrujcie się z rozwiązaniami zewnętrznymi.

KORZYŚCI SYSTEMU CRM

Zamówienia i zlecenia w produkcji

Moduł CRM można także integrować z innymi rozwiązaniami dostarczającymi danych. Dzięki temu możesz analizować, sprawdzać, poprawiać, ustalać terminy zleceń czy nawet symulować inne procesy produkcyjne. Z jego pomocą sprawdź stan produkcji, koszty surowców, monitoruj roboczogodziny, ustalaj optymalne rabaty i marże.

System CRM daje Ci możliwość tworzenia ofert, wycen i kalkulacji.

Oprogramowanie zautomatyzuje dla Ciebie cały koszyk zamówień, co da Ci dostęp do między innymi śledzenia realizacji zamówień. Buduje także Twoją wiarygodność. Klient otrzymuje realne terminy, których będziesz w stanie dotrzymać. A nawet gdy pojawi się zagrożenie, to dostaniesz wcześniejsze powiadomienie od OptiCRM. Tutaj również dysponujesz dokumentami w wersji online. 

Rozliczenia w produkcji

Poznaj funkcje systemu CRM bliżej

www.optimakers.pl

Maksymalnie wykorzystaj potencjał swojej produkcji