Firma Prohan to producent ekologicznych mebli z województwa kujawsko-pomorskiego.
Rodzinna firma, która istnieje na rynku już od 30 lat w swoich wartościach wymienia wiedzę i solidność, nie dziwi więc fakt, że od ponad roku w codziennej pracy wspiera ich narzędzie do zarządzania produkcją Optimakers.
To potrzeba uporządkowania i kontroli zleceń produkcyjnych sprawiła, że firma dotychczas pracująca na arkuszach Excel zdecydowała się na wybór Optimakers. Narzędzie do optymalizacji produkcji w branży meblarskiej w pełni spełniło oczekiwania klienta:
To program, który w jednym miejscu przechowuje wszystkie dane produkcyjne, zyskaliśmy pełną kontrolę i poczucie bezpieczeństwa – przyznaje Marcin Szcześniak, CEO Prohan
Program do optymalizacji produkcji w branży meblarskiej
Dzięki wdrożeniu Optimakers zwiększyła się efektywność w wielu obszarach produkcji w firmie Prohan. Jedną z funkcjonalności wykorzystywaną w codziennej pracy jest system realizacji produkcji (Manufacturing Execution System). Odpowiada on za gromadzenie i dostęp do danych produkcyjnych w czasie rzeczywistym. Dzięki temu nasz klient zyskał higienę danych, przejrzystość zamówień oraz co najważniejsze – eliminacje błędów ludzkich, które zdarzały się przy wcześniejszym wprowadzaniu danych do Excel.
Planowanie i przeplanowanie produkcji, a także jej rozliczanie to moduły, które pozwoliły oszczędzić 80% codziennego czasu pracowników i zachować kontrolę zleceń. Co więcej, system przypomina o zamówieniach oraz tworzy automatyczne raporty zwiększając produktywność w firmie przy równoczesnej redukcji kosztów!
Efektywniejsze zarządzanie magazynem dzięki Optimakers
Moduł zarządzania magazynem pomógł firmie Prohan zorganizować codzienną pracę i utrzymywać porządek na wszystkich płaszczyznach działań magazynowych. Tworzenie dokumentów magazynowych, produktów i struktury materiałowej wyrobów zostało zautomatyzowane, znacznie ułatwiając codzienne obowiązki pracownikom magazynu. To także duża oszczędność czasu na przyjęciach, wydaniach i kompletacjach.
Pracownicy automatycznie generują zapotrzebowania surowców do realizacji wskazanego zlecenia produkcyjnego. Znacznie szybciej dokonują także zamówień samych surowców, dzięki dostępności danych w jednym miejscu. Magazyn Prohan jest zorganizowany w taki sposób, aby dostępność informacji nie tylko przyśpieszała pracę. Ma ona także przede wszystkim ułatwiać działanie nie tylko samego magazynu, ale także produkcji.
„Narzędzie od Optimakers to prosty i intuicyjny program, który dał nam poczucie bezpieczeństwa. Po jego wdrożeniu mamy dostęp do wszystkim danych produkcyjnych i magazynowych w jednym miejscu. Zyskaliśmy pełną kontrolę i skróciliśmy czas przygotowania zamówień! Dostosowaliśmy Optimakers pod potrzeby produkcyjne Prohan i każdego dnia widzimy tego pozytywne efekty”
Marcin Szcześniak, CEO Prohan
Jeżeli uważasz, że w Twojej produkcji przyda się usprawnienie funkcjonowania, wypróbuj nasze bezpłatne 14-dniowe demo i sprawdź jaką wartość możemy Ci zaoferować. Chętnie pomożemy!