Subiekt GT to kompleksowy system sprzedażowy, ułatwiający zarządzanie gospodarką magazynową naszej firmy.

Czytaj więcej

Z wykorzystaniem tego oprogramowana łatwo zaplanujemy produkcję, prześlemy dokumenty kosztowe do naszej księgowości oraz wystawimy dokumenty wewnętrzne. Subiekt GT wyposażony został w liczne moduły dodatkowe, takie jak na przykład klient poczty e-mail.

Comarch ERP Optima to kompleksowy system informatyczny, charakteryzujący się budową modułową.

Czytaj więcej

Za jego pomocą z łatwością zaplanujemy produkcję, skontrolujemy jej jakość oraz rozliczymy pracę zatrudnionych przez nas pracowników produkcyjnych. Comarch ERP Optima został wyposażony w narzędzia wspomagające relacje z kontrahentami, tworzenie ofert handlowych oraz planowanie sprzedaży w internecie.

Sage Symfonia to system informatyczny dla firm, rozliczających się z wykorzystaniem pełnej księgowości.

Czytaj więcej

Oprogramowanie pozwoli na generowanie faktur, dokonywanie operacji księgowych, przygotowywanie deklaracji na potrzeby podatku VAT oraz obsługę wszystkich transakcji w firmie. Sage Symfonia posiada wiele modułów, które usprawnią zarządzanie gospodarką magazynową.

Enova 365 to nowoczesne, rozbudowane oprogramowanie do zarządzania, automatyzacji oraz cyfryzacji procesów firmy. 

Czytaj więcej

System ERP, który łączy całą firmę, analizuje dane i usprawnia pracę kadr, księgowości, produkcji czy sprzedaży. Bardzo popularne narzędzie na rynku! Integruje się z systemami od Optimakers.

Microsoft Dynamics NAV jest systemem informatycznym ułatwiającym planowanie logistyki, serwisu i produkcji.

Czytaj więcej

Oprogramowanie ułatwi zarządzanie relacjami z naszymi klientami, planowanie dostaw niezbędnych produktów oraz zarządzanie magazynem wysokiego składowania. Microsoft Dynamics NAV wspomaga również kontrolę jakości produkcji.

RAKS to oprogramowanie pozwalające na łatwe zarządzanie różnymi sektorami naszej firmy. Znacząco wspomaga organizację pracy.

Czytaj więcej

Za pomocą tego systemu szybko zaplanujemy działania produkcyjne, logistyczne oraz magazynowe, a ponadto zadbamy o prawidłowe wystawianie różnego rodzaju dokumentów sprzedażowych, w tym faktur VAT. RAKS pozwoli również na intuicyjne generowanie raportów w postaci Jednolitych Plików Kontrolnych.

Comarch ERP XL to system informatyczny klasy ERP, ułatwiający planowanie zasobów przedsiębiorstwa oraz logistykę wewnętrzną.

Czytaj więcej

Oprogramowanie zbudowane jest z wielu modułów, dostosowanych do wymagań i potrzeb firmy, takich jak moduł wspierający dział produkcji, handel, dystrybucję, pracę działu kadr i płac, czy moduł ułatwiający rozliczanie pracowników produkcyjnych.

Baan to system informatyczny ERP, skrojony na potrzeby średnich i dużych przedsiębiorstw z możliwością integracji z naszym systemem.

Czytaj więcej

Oprogramowanie ułatwia sterowanie produkcją w firmie, planowanie gospodarki magazynowej oraz rozliczanie osób pracujących na produkcji. Ponadto Baan ułatwi kontrolę jakości, zarządzanie magazynem wysokiego składowania i rozliczanie logistyki wewnętrznej firmy.

Fakturowania jest doskonałym uzupełnieniem systemów. Wspiera wszystkie procesy związane z planowaniem, zarządzaniem produkcją.

Czytaj więcej

Ostatnim krokiem na tej  drodze jest właśnie wydanie towaru z magazynu i wystawienie faktury. Ta nowoczesna platforma daje przedsiębiorcom możliwość wygodnego zarządzania księgowością. Jej rosnąca popularność wynika z praktycznych funkcjonalności, wygody użytkowania oraz przyjaznego interfejsu. 

SAP Business One to zintegrowany system informatyczny oparty na standardach klasy ERP.

Czytaj więcej

Umożliwia kompleksowy dostęp do danych w różnych dziedzinach działalności firmy. Dzięki niemu można skutecznie nadzorować i zarządzać procesami biznesowymi w organizacji.

Subiekt Nexo kompleksowo wspiera sprzedaż w małych i średnich firmach. Pomaga w hurtowniach, sklepach czyzakładach usługowych.

Czytaj więcej

Oprogramowanie ułatwia zarządzanie sprzedażą w sektorze małych i średnich firm. Pomaga w jej kontroli i usprawnia procesy sprzedażowe. Oczywiście integruje się z systemami od Optimakers, co dodatkowo rozwija jego możlwiości!

Integracja z systemami CAD/CAM

Climax to oprogramowania wspomagające obróbkę skrawaniem.

Czytaj więcej

Ten system sterowania i zarządzania pozwala na utrzymanie prawidłowego ruchu urządzenia, planowanie terminów przeglądów i napraw serwisowych oraz monitorowanie pracy sprzętu. Ponadto Climax pozwoli na generowanie raportów dotyczących poprawności działania skrawarki i przesyłanie ich bezpośrednio do autoryzowanego serwisu.

Siemens NX to niezwykle rozbudowany program z wieloma możliwościami.

Czytaj więcej

To pgoram typu CAD, zaopatrzony również w możliwości oprogramowania CAM oraz CAE. Narzędzie pozwala na łatwe projektowanie dwuwymiarowe oraz trójwymiarowe z wykorzystaniem wspomagania komputerowego. Siemens NX jest powszechnie wykorzystywany w takich dziedzinach jak: symulacje elektryczne, symulacje elektromechaniczne, projekty i rysunki techniczne.

System CAD wspomagający pracę na wielu obszarach pracy.

Czytaj więcej

Catia to system CAD, wspomagający codzienną pracę w zakresie projektowania dwuwymiarowego oraz trójwymiarowego. Oprogramowanie pozwala na dokonywanie symulacji metodą elementu skończonego MES oraz projektowanie różnego rodzaju produktów AGD, RTV, form czy nawet modeli silników spalinowych i elektrycznych. Catia wykorzystywana jest powszechnie również w przemyśle lotniczym.

Geomagic, projektuje, przygotowuje i wspomaga pracę.

Czytaj więcej

Geomagic to oprogramowanie typu CAD, pozwalające na łatwe projektowanie dwuwymiarowe, przygotowywanie dokumentacji technicznej oraz projektowanie trójwymiarowe. Narzędzie wspiera również inżynierię odwrotną. Oznacza to, że oprogramowanie Geomagic pozwoli na zeskanowanie dowolnego elementu, stworzenie jego modelu trójwymiarowego i opracowanie rysunków technicznych.

Oprogramwoanie typu CAD, które interuje się z systemem od Optimakers.

Czytaj więcej

Geomagic to oprogramowanie typu CAD, pozwalające na łatwe projektowanie dwuwymiarowe, przygotowywanie dokumentacji technicznej oraz projektowanie trójwymiarowe. Narzędzie wspiera również inżynierię odwrotną. Oznacza to, że oprogramowanie Geomagic pozwoli na zeskanowanie dowolnego elementu, stworzenie jego modelu trójwymiarowego i opracowanie rysunków technicznych.

Integracja z maszynami i urządzeniami

Radwag – profesjonalny system WAG.

Czytaj więcej

Radwag to producent profesjonalnych wag przemysłowych i laboratoryjnych. Wykorzystywane przez setki firm produkcyjnych w Polsce ma możliwość integracji z systemami MES, CMMS, APS, WMS czy CRM od Optimakers. Wagi Radwag świetnie sprawdzają się w wielu obszarach firmy produkcyjnej, są nie tylko wyposażone w zaawansowane funkcje z detekcją zanieczyszczeń, ale oprogramowanie, które daje możliwość integracji z zewnętrznymi programami.

Business Intelligence

Power BI – moc analizy w jednym miejscu.

Czytaj więcej

Power BI to narzędzie do wizualizacji i analizy danych, tworzenia różnego rodzaju raportów kosztowych i innych dokumentów. Z wykorzystaniem tego narzędzia będziemy mogli ograniczyć koszty produkcji poszczególnych elementów w naszym przedsiębiorstwie. Stworzone raporty są dostępne z poziomu przeglądarki internetowej, dzięki czemu po przesłaniu odnośnika dostęp do nich może uzyskać każdy.

E-commerce

Jeden z popularniejszych systemów sklepowych.

Czytaj więcej

WooCommerce to jedna z popularniejszych platform do tworzenia sklepów internetowych. Rosnące zainteresowanie tym pluginem wynika z prostoty działania i elastyczności tego narzędzia oraz dużej liczby dostępnych integracji z innymi przydatnymi dla firm rozwiązaniami. WooCommerce jest wtyczką, która umożliwia przekształcenie strony WordPress w sklep online – w ten sposób z poziomu jednego systemu CMS można zarządzać stroną internetową firmy oraz sklepem online.

Nowoczesny system sprzedażowy w e-commerce.

Czytaj więcej

Shoper to niezwykle funkcjonalna platforma do tworzenia sklepów internetowych. To oprogramowanie daje użytkownikom możliwość prostego i wygodnego zarządzania sprzedażą online – m.in. dzięki przyjaznemu interfejsowi, praktycznym funkcjom oraz integracjom, zapewniającym wygodne i bezpieczne płatności, dwustronne integracje z platformami zakupowymi (tj. Allegro), sprzedaż na Fb czy integrację z firmami kurierskimi.

Ułatwia sprzedaż w branży e-commerce i nie tylko.

Czytaj więcej

BaseLinker to narzędzie ułatwiające sprzedaż, zarządzanie stanami magazynowymi i system, wspierający funkcjonowanie całego procesu obsługi zamówień internetowych od momentu pojawienia się aż po obsługę logistyczną i spedycyjną. Dzięki BaseLinker możesz liczyć na szereg integracji niezbędnych do sprzedaży internetowej a już teraz możesz również zintegrować całe środowisko z OptiMES. 

Inne programy do integracji

Bitrix24 czyli popularny CRM do zarządzania firmą.

Czytaj więcej

Bitrix 24 to niezwykle funkcjonalny CRM, który ułatwia zarządzanie firmą na wielu płaszczyznach. Oprócz typowych funkcji CRM, pozwala efektywnie zaplanować działania marketingowe, lepiej zorganizować komunikację wewnętrzną oraz zewnętrzną a także ułatwia zarządzanie zasobami ludzkimi.

Excel – kombajn do zarządzania danymi i nawet całą firmą.

Czytaj więcej

Excel Office to arkusz kalkulacyjny opracowany przez Microsoft. Narzędzie okaże się niezwykle przydatne dla firm produkcyjnych i handlowych, ponieważ pozwala na łatwą kalkulację kosztów oraz przychodów przedsiębiorstwa. Excel Office pozwoli również na łatwe tworzenie różnych raportów obejmujących między innymi tabele przesuwne, czyli narzędzie analityczne.

Adobe PDF, czyli narzędzie do obsługi plików.

Czytaj więcej

PDF to format plików pozwalający na tworzenie różnego rodzaju raportów sprzedażowych, instrukcji obsługi i dokumentów tekstowo-graficznych. Zapisując naszą pracę w tym formacie mamy pewność, że zostanie zachowane odpowiednie formatowanie, nawet jeśli uruchomimy plik na innym komputerze. Wiele osób doceni fakt, że zapisane w PDF pliki można zabezpieczyć przed niepowołanym dostępem.

Popularny format plików, integrowany z systemami.

Czytaj więcej

CSV to uniwersalny format plików, obsługiwany przez większość programów otwierających arkusze kalkulacyjne i programów bazodanowych. Pliki CSV reprezentują wartości rozdzielone przecinkami i pozwalają na tworzenie listy zadań dla maszyn wykorzystywanych w przemyśle, list kontaktów i innych dokumentów. CSV jest zgodny ze standardami MIME, stosowanymi podczas przesyłania poczty elektronicznej.

Format plików używany do zapisu dokumentu.

Czytaj więcej

XML to język znaczników, pozwalający na zapisanie dokumentów z formatowaniem zbliżonym do HTML. Pliki w tym formacie mają pozwalać na edytowanie, odbieranie i wysyłanie danych SGML oraz zapewniać zgodność z różnymi dokumentami bez zmiany formy formatowania. Pliki XML wykorzystywane są przez różnego rodzaju maszyny produkcyjne, stosowane w wielu firmach na całym świecie.

Dokumentacja i API

Systemy do zarządzania produkcją od Optimakers to także otwarte API, dzięki któremu

z powodzeniem można dokonać wielu przydatnych integracji.

Aby wygenerować klucz API należy:

1. Zalogować się do panelu aplikacji.
2. Następnie wybrać zakładkę Pracownicy >> Wybierz użytkownika >>

Dodatkowe informacje,
3. W polu “Klucz API” wybierz opcję “Generuj nowy”
4. Zapisz

W każdej aplikacji aktualna dokumentacja API jest dostępna pod adresem: 

https://{AdresTwojegoOptiSystemu}.syneo.pl/swagger/ui/index

Potrzebujesz dodatkowej integracji?

Skontaktuj się z nami!