Aktualizacje – Styczeń, Luty

Pierwsze miesiące 2022 roku przynoszą wiele ciekawych funkcjonalności, które mogą pozytywnie wpłynąć na komfort i jakość pracy. Warto być świadomym, jakie nowości pojawiły się w Optimakers.

Wszystkie istotne zmiany zostały przedstawione poniżej:

Wersja 1.131

  • Inwentaryzacja
    • Poszerzenie modułu o obsługę dostaw, z możliwością zmiany lokalizacji
  • Dokumenty przyjęcia
    • Możliwość wymuszenia wpisywania niepowtarzalnego numeru partii w obrębie dokumentu
  • Powiadomienia email
    • Użycie nowego widoku tabeli

Wersja 1.130

  • Półprodukty
    • Dodano możliwość pobierania pracy na produkt główny, przed zrealizowaniem półproduktów
  • Zamówienia
    • W tabeli zamówień pojawiła się kolumna “Brutto po rabacie”.
    • Szczegóły zamówienia rozwinięto o sekcję “Powiązana oferta”.
  • Zlecenia pakowania
    • Skanowanie kodu na panelu meldunkowym, może teraz dodawać pojedyncze jednostki produktów do zapakowania.
  • Zapisywanie zmian i dodawanie obiektów
    • Po dodaniu nowego obiektu lub zapisaniu zmian, pojawi się opcja powrotu do danego obiektu.

Wersja 1.129

  • Szablony operacji
    • Możliwość skorzystania z atrybutów pozycji zamówienia w ramach liczenia czasu operacji dynamicznie.
  • Zlecenia produkcyjne
    • Dodanie kolumn “Ilość do wyprodukowania” oraz “Klient”.

Wersja 1.128

  • Użycie nowych widoków tabel
    • Wykorzystanie nowych tabel w widoku Ról.

Wersja 1.127

  • Przeplanowanie
    • Dodanie możliwości wyboru grupy stanowisk pracy podczas przeplanowania.

Wersja 1.126

  • Rezerwacja produktów dla zamówień
    • Dodano rezerwacje wybranych partii produktów dla konkretnych pozycji zamówień.
  • Dokumenty magazynowe
    • Możliwość wpływania na wyświetlenie cen jednostkowych dla wybranych rodzajów dokumentów magazynowych.

Wersja 1.125

  • Magazyn
    • Możliwość wprowadzenia własnej maski lokalizacji magazynowych.

1. Planowanie i przeplanowanie

  • Dodanie możliwości wyboru grupy stanowisk pracy podczas przeplanowania.
  • Dodano rezerwacje wybranych partii produktów dla konkretnych pozycji zamówień.

2. Panel meldunkowy

  • Dodano możliwość pobierania pracy na produkt główny, przed zrealizowaniem półproduktów.
  • Skanowanie kodu na panelu meldunkowym, może teraz dodawać pojedyncze jednostki produktów do zapakowania.

3. Magazyn i dokumenty magazynowe

  • Możliwość wprowadzenia własnej maski lokalizacji magazynowych.
  • Wpływ na wyświetlenie cen jednostkowych dla wybranych rodzajów dokumentów magazynowych.
  • Możliwość wymuszenia wpisywania niepowtarzalnego numeru partii w obrębie dokumentu.

4. Nowe kolumny

  • (Zlecenia produkcyjne) Dodanie kolumn “Ilość do wyprodukowania” oraz “Klient”.
  • W tabeli zamówień pojawiła się kolumna “Brutto po rabacie”.

5. Użycie nowych tabel

  • Wykorzystanie nowych tabel w widoku Ról.
  • Powiadomienia email

Jeżeli uważasz, że w Twojej produkcji przyda się usprawnienie funkcjonowania, wypróbuj nasze bezpłatne 14-dniowe demo i sprawdź jaką wartość możemy Ci zaoferować. Chętnie pomożemy!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *