aktualizacje-optimakers

Aktualizacje kwiecień – sierpień 2024

W Optimakers nieustannie pracujemy nad udoskonalaniem naszych systemów zarządzania produkcją i magazynem, aby dostarczyć Ci narzędzia, które są nie tylko zaawansowane technologicznie, ale także intuicyjne i łatwe w obsłudze. Oto nowe funkcje i aktualizacje, które wprowadziliśmy, aby jeszcze bardziej usprawnić zarządzanie surowcami, harmonogramowanie operacji i wiele innych aspektów działalności produkcyjnej.

Wprowadziliśmy m.in nową funkcję Bill of substances – możliwość dodania do produktu wykazu substancji wraz z ich datą obowiązywania, genialna aktualizacja, dzięki której unikniesz problemów z regulacjami dotyczącymi składów produktów, które są coraz bardziej rygorystyczne.

Optymalizacja to nasza pasja, a każde usprawnienie, które wprowadzamy, ma na celu ułatwienie pracy naszym klientom. Dzięki naszym systemom możesz skupić się na tym, co naprawdę ważne – na rozwoju swojego biznesu, a my zajmiemy się resztą.

Wersja 1.179

  • Zlecenia pakowania na Panelu Meldunkowym – dodano dodatkowe informacje o pozycji i kliencie

Nową funkcję znajdziesz przechodząc do menu w lewym górnym rogu. Następnie z rozwiniętego menu wybierz pozycję Produkcja -> Panel meldunkowy, a na końcu z ikon które są dostępne wybierz Pakowanie.

Kolejne kroki do wykonania -> po lewej stronie znajdziesz pozycję [Wybierz Zlecenie pakowania], a poniżej znajdziesz pole do wyszukiwania. Kliknij myszą w polu wyszukiwania i zaznacz konkretne zlecenie które Cię interesuje. Po wybraniu zlecenia wyświetlą się dodatkowe informacje o pozycji i kliencie.

Systemy Optimakers

Wersja 1.180

  • Nowe kolumny ze stanami magazynowymi dostępne w Produktach oraz Surowcach

Jak przejść do nowej funkcji? Ścieżka jest bardzo prosta -> przejdź do menu w lewym górnym rogu, następnie z rozwiniętego menu wybierz pozycję magazyn, a następnie produkty. 

Pierwsze kolumny od lewej to nowe pozycje ze stanami magazynowymi produktów.

Ścieżka w przypadku surowców -> przejdź do menu w lewym górnym rogu, następnie z rozwiniętego menu wybierz pozycję magazyn, a następnie surowce.

Pierwsze kolumny po lewej dotyczą stanu surowców w Twoim magazynie.

Dzięki monitorowaniu stanu surowców w magazynie, będziesz dokładnie wiedział, jakie ilości surowców posiadasz w danym momencie. To pozwala na optymalizację zamówień i uniknięcie zarówno nadmiarowych zapasów, jak i braków. Zyskasz możliwość lepszego zarządzania przestrzenią magazynową i zredukujesz koszty magazynowania, a to tylko kilka zalet z długiej listy korzyści, jakie daje ta funkcja.

Kolumny możesz dowolnie przestawiać, screen poniżej to tylko propozycja konfiguracji widoku. Aby przestawić kolumny, wystarczy, że najedziesz myszą na kolumnę, którą chcesz przestawić, następnie kliknij w kolumnę lewym przyciskiem myszy, przytrzymaj przycisk myszy i przesuń w lewo lub prawo.

Wersja 1.180

  • Moduł Zadań – nowy widok w systemie, pozwalający obsługiwać i delegować zadania.

Dodaliśmy nowy moduł w menu -> pierwsza pozycja na samej górze: Zadania

Systemy Optimakers

Dwukrotne naciśnięcie myszą na konkretne zadanie, spowoduje wyświetlenie szczegółów zadania. Znajdziesz tam szereg opcji takich jak dodawanie notatek, możliwość załączania plików i wiele więcej…

Systemy Optimakers

Wersja 1.181

  • Bill of substances – możliwość dodania do produktu wykazu substancji wraz z ich datą obowiązywania

Aby przejść do nowej funkcji Bill of substances, wybierz menu po lewej stronie, następnie pozycja Magazyn -> później Produkty -> z dostępnej listy produktów wybierz ten, który Cię interesuje, kliknij w niego dwa razy lewym przyciskiem myszy, aby przejść do kolejnego okna -> wybierz z menu po lewej stronie Surowce.

System wyświetli Ci informacje na temat substancji jaka została użyta w konkretnym produkcie oraz zakres dat z terminem [obowiązuje od 2024-08-06 do 2024-12-31].

Szczegółową dokumentację funkcji Bill of substances, przygotowana przez naszego eksperta znajdziesz poniżej:

https://optimakers.pl/docs/optimes/dokumentacja-uzytkownika/bill-of-substances-bos/

Wersja 1.181

  • Widoczność stanów magazynowych podczas dodawania dokumentu magazynowego z Panelu Meldunkowego

Przejdź do menu w lewym górny rogu, wybierz pozycję Produkcja -> następnie Panel Meldunkowy -> z dostępnych ikon wybierz tę oznaczoną jako -> Tworzenie dokumentu magazynowego

Więcej szczegółów odnośnie tej aktualizacji znajdziesz w dokumentacji od naszych ekspertów, link poniżej:

https://optimakers.pl/docs/optimes/dokumentacja-uzytkownika/produkcja/panel-meldunkowy/tworzenie-dokumentow-magazynowych-z-panelu-meldunkowego/

Wersja 1.182

  • Kafelki użytkownika widoczne jako przyciski w Panelu meldunkowym

Nową funkcje znajdziesz przechodząc do menu -> następnie wybierz Produkcja -> kolejny krok to Panel meldunkowy.

Wersja 1.182

  • Mechanizm korekt dokumentów

Aby odnaleźć nową funkcję, przejdź do menu -> wybierz Magazyn -> następnie Dokumenty

System wyświetli Ci listę dostępnych dokumentów. Zaznacz dokument, który Cię interesuje i na samym końcu po prawej stronie odszukaj trzy kropki i trójkąt skierowany w dół. Klikając w tym miejscu wyświetli Ci się menu, a w nim wybierz pozycję Koryguj.

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową dokumentacją tej funkcjonalności, link poniżej:

https://optimakers.pl/docs/optimes/dokumentacja-uzytkownika/produkcja/panel-meldunkowy/tworzenie-dokumentow-magazynowych-z-panelu-meldunkowego/

Systemy Optimakers

Wersja 1.182

  • Nowy grid “Operacje produkcyjne” – harmonogram operacji

Z głównego menu wybierz pozycję Plan -> następnie Harmonogram operacji

Systemy Optimakers