Poszukiwana specjalistka lub specjalista do wsparcia przy obsłudze klientów systemów Optimakers. Jeżeli jesteś osobą, która nie boi się chwycić za telefon, zapytać o potrzeby klienta, przeanalizować je, zrobić notatki i przygotować je dla działu handlowego – to coś dla Ciebie!

Z nami możesz liczyć na stabilny rozwój i regularną ilość potencjalnych klientów, którzy chcą poznać bliżej nasz produkt, a Ty im to umożliwisz!

Co konkretnie będzie należeć do Twoich obowiązków?

  • Prezentowanie wstępnej oferty systemów Optimakers zainteresowanym Klientom (mamy sporo leadów sprzedażowych, a mało czasu na ich obsługę)
  • Telefoniczna kwalifikacja leada – zebranie informacji i potrzeb klientów zgodnie z szablonem
  • Raportowanie i obsługa kontaktów w firmowym CRM (korzystamy z HubSpota)
  • Umawianie spotkań sprzedażowych z działem handlowym
  • Przygotowanie ofert dla Klientów na podstawie informacji od New Business Managera

Nie wiesz, czy sobie poradzisz? Nie przejmuj się! Nie jest wymagane wieloletnie doświadczenie. Wszystkiego możesz się nauczyć. Przejdziesz szkolenie, poznasz produkt od podszewki, dowiesz się z jakimi klientami pracujemy i na co możesz liczyć!

Co oferujemy?​

  • Stałe wynagrodzenie za przepracowane godziny (podaj swoją stawkę w formularzu aplikacyjnym)
  • Preferujemy rozliczenie na podstawie umowy B2B
  • Pracę zdalną lub miejsce w naszym biurze w Bydgoszczy
  • Oczywiście narzędzia potrzebne do pracy, takie jak telefon, komputer czy słuchawki.. Powiedz czego potrzebujesz, a Cię wyposażymy!
  • Budżet benefitowy, byś sam zdecydował co będzie Cię cieszyć.
  • Spotkania na zjazdach integracyjnych (w różnych miejscach w Polsce) oraz imprezach firmowych.

Rekrutacja na to stanowisko została zakończona!

Jeżeli chcesz dołączyć do zespołu Optimakers to napisz do nas na rekrutacja@optimakers.pl